Ahad, 25 September 2016

I'm back!

Salam! Lama gila tak update blog. Terketar jari nak taip yang pasti bukan parkinson. Macam biasalah mak busy dengan class, noks. lepastu busy mengurus cinta (ceh) Alhamdulillah life makin baik dan tak sedih macam dulu lagi. Acah mandi tak basah, makan tak kenyang. Sekarang makin besar dan bahagia. Yang pasti, selamanya selekeh dan makin cantik. ihiks. Aku tak paham kejadah apa pesen tudung tak pin. Bila dah makin sweet17 ni, mood malas nak bersiap menjadi-jadi. Kira aku rajinlah tu kalau nampak aku pakai shawl, ada pin. Aku pernah terfikir kalau orang kutuk ke apa aku ada idea jahat.

'Sekurang kurangnya aku selekeh, aku ada kekasih.'

Bila dah rapat dengan yana, baik dgn 'pakji', aku banyak belajar untuk confident, tegakkan kebenaran dan jgn biar orang buat kita. Kita ada hak untuk bersuara.Yes! Sekarang, I'm proud to be myself. Tak mahu sakitkan hati sendiri dah. Yang penting, jadi diri sendiri dan orang selesa dgn sikap kita. 

Tiada ulasan: